Translate

четверг, 17 октября 2013 г.

Молитвы к Матери Божьей

Здравствуйте,дорогие друзья.По просьбе читателей блога "Лечение травами.Школа выживания" добавляю молитвы к Матери Божьей, которые читаются от всего сердца на одном дыхании.

Матерь Божья нас любит и просит Сына Своего, чтобы Он нас помиловал и простил.А сейчас,когда в мире столько беззакония, Матерь Божья помогает всем,кто просит Ее о помощи и плачет о том,что мы живем не так,как надо,что делаем грехи.

Есть много молитв к Матери Божьей,но я напишу несколько.


Милосердия двери отверзи нам, благословенная Богородице, надеющиися на Тя да не погибнем, но да избавимся Тобою от бед: Ты бо еси спасение рода христианскаго.- это одна молитва.


А вот вторая - молитва  ко Пресвятой Богородице, Петра Студийского:

К Тебе Пречистей Божией Матери аз окаянный припадая молюся: веси, Царице, яко безпрестани согрешаю и прогневляю Сына Твоего и Бога моего, и многажды аще каюся, лож пред Богом обретаюся, и каюся трепеща: неужели Господь поразит мя, и по часе паки таяжде творю; ведущи сия, Владычице моя Госпоже Богородице, молю, да помилуеши, да укрепиши, и благая творити да подаси ми. Веси бо, Владычице моя Богородице, яко отнюд имам в ненависти злая моя дела, и всею мыслию люблю закон Бога моего; но не вем, Госпоже Пречистая, откуду яже ненавижду, та и люблю, а благая преступаю. Не попущай, Пречистая, воли моей совершатися, не угодна бо есть, но да будет воля Сына Твоего и Бога моего: да мя спасет, и вразумит, и подаст благодать Святаго Духа, да бых аз отселе престал сквернодейства, и прочее пожил бых в повелении Сына Твоего, Емуже подобает всякая слава, честь и держава, со Безначальным Его Отцем, и Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом, ныне и присно, и во веки веков. Aминь.


И еще - Молитва 10-я, ко Пресвятой Богородице : 


Благаго Царя благая Мати, Пречистая и Благословенная Богородице Марие, милость Сына Твоего и Бога нашего излей на страстную мою душу и Твоими молитвами настави мя на деяния благая, да прочее время живота моего без порока прейду и Тобою рай да обрящу, Богородице Дево, едина Чистая и Благословенная.

А это особая молитва,называется Кондак Богородице :


Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице, но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти; радуйся, Невесто Неневестная.Преславная Приснодево, Мати Христа Бога, принеси нашу молитву Сыну Твоему и Богу нашему, да спасет Тобою души наша.Все упование мое на Тя возлагаю, Мати Божия, сохрани мя под кровом Твоим.Богородице Дево, не презри мене, грешнаго, требующа Твоея помощи и Твоего заступления, на Тя бо упова душа моя, и помилуй мя.


Эти молитвы входят в те молитвы, которые читают вечером на сон грядущий.

Молитесь к Матери Божьей всегда, когда хотите.Но молиться надо от всей души,от всего сердца  и с верой- тогда молитва будет услышана и сразу же пошлется вам помощь.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Общайтесь со мной

Интересные статьи

В этом гаджете обнаружена ошибка

Популярные сообщения